Online platba

Vrácení a výměna zboží

Vrácení nebo výměna zboží

Každý zákazník internetového obchodu www.OUTshop.cz má dle zákona právo na vrácení zboží bez udání důvodu do 14 dnů od jeho převzetí. Vrácení či výměna zboží je však možná pouze za předpokladu, že je zboží vráceno zpět nepoužité, nepoškozené, nezapáchající, kompletní, zabalené v původním balení a s původními etiketami. 

Každý zákazník je POVINEN nás při využití tohoto práva o této skutečnosti předem (před odesláním zboží zpět) informovat na e-mail: info@OUTshop.cz  a to i v případě, že vracíte zboží bez udání důvodu!

Postup při vrácení zboží

Pokud vám zboží nevyhovuje a nechcete je vyměnit za jiné, můžete nám ho poslat zpět na adresu.

OUTshop.cz, Pilníkovská 368, 19012 Praha 9 - Dolní Počernice

  • zboží musí být kompletní (včetně příslušenství, návodu, atd.)
  • poštovné spojené se zasláním zboží zpět hradí kupující, vracené zboží by mělo být při přepravě pojištěno na částku odpovídající hodnotě zboží
  • zboží nesmí být zasíláno na dobírku, takováto zásilka nebude z naší strany přijata

Prodávající má právo (při vrácení zboží) si z kupní ceny odečíst prokazatelné náklady na odeslání zboží ve výši 85,-Kč při platbě předem nebo 120,-Kč při platbě na dobírku. Pokud bylo zboží odesláno zdarma bude částka za dopravu odečtena z ceny zboží.

Pokud se nám zboží vrátí použité, bez obalu, visaček nebo jinak znehodnocené, má prodávající dle zákona právo si z hodnoty zboží odečíst odpovídající část nutnou k uvedení zboží znovu do prodeje.

Při vrácení výrobku zasláním je nutné vždy přiložit originál dokladu o zaplacení (paragon, faktura) a jakýkoli i rukou psaný dokument, který musí obsahovat:

  • Číslo účtu, kam požadujete vrátit peníze za výrobek nebo rozdílovou částku v případě výměny 

Postup při výměně zboží

Pokud chcete zboží vrátit a vyměnit za jiné, vždy nás předem kontaktujte dříve než nám zboží  pošlete zpět, abysme se mohli dohodnout, zda je možné výměnu provést.

 

Zboží poté můžete poslat na adresu.

OUTshop.cz, Pilníkovská 368, 19012 Praha 9 - Dolní Počernice

  • zboží musí být kompletní (včetně příslušenství, návodu, atd.)
  • poštovné spojené se zasláním zboží zpět hradí kupující, vracené zboží by mělo být při přepravě pojištěno na částku odpovídající hodnotě zboží
  • zboží nesmí být zasíláno na dobírku, takováto zásilka nebude z naší strany přijata 

 

Při vrácení výrobku s žádostí o výměnu je nutné vždy přiložit kopii dokladu o zaplacení (paragon, faktura) a jakýkoli i rukou psaný dokument, který musí obsahovat:

  • Jméno, adresu, tel.číslo a e-mail (je-li k dispozici) zákazníka pro případ zpětného doručení jiného zboží
  • Přesnou specifikaci zboží, které požadujete výměnou za vrácené - značku, model, barvu, velikost 
  • Číslo účtu, kam požadujete vrátit rozdílovou částku v případě výměny
  • Informaci jakým způsobem uhradíte poplatek za výměnu (zda převodem nebo na dobírku) 

Poplatek za výměnu je 170 Kč v případě úhrady předem bankovním převodem a 200 Kč v případě zaslání na dobírku a zahrnuje:

  • náklady na dopravu (poštovné k zákazníkovi)
  • náklady na vyskladnění/naskladnění
  • expediční náklady - zaslání do skladu a zpět
  • administrativní náklady – zaúčtování